„NIO“ stotelės ne krauna, o keičia EV baterijas

„NIO“ stotelės ne krauna, o keičia EV baterijas

Kinų elektromobilių gamintojas „NIO“ pristato šviežią baterijos keitimo stotelės versiją – „Power Swap Station 2.0“. Įrenginys teikia visiškai įkrautas baterijas visiems „NIO“ modeliams. „NIO“ sistema alternatyvi įprastoms elektromobilių įkrovimo stotelėms.…

Kinų elektromobilių gamintojas „NIO“ pristato šviežią baterijos keitimo stotelės versiją – „Power Swap Station 2.0“. Įrenginys teikia visiškai įkrautas baterijas visiems „NIO“ modeliams.

„NIO“ sistema alternatyvi įprastoms elektromobilių įkrovimo stotelėms. Nebereikia laukti, kol pasipildys ištuštėjusi EV baterija – mechanizmai ją pakeičia jau įkrautu elementu. Veiksmas užtrunka vos iki 5 minučių.

Moderni stotelė nereikalauja žmogaus prisilietimo – veikia vien automatiškai. Net automobilio parkavimas į specialią vietą yra savaeigis. Per parą stotelė pajėgi pakeisti iki 312 baterijų, t. y. triskart daugiau nei ankstesnė stotelės versija.

NIO elektromobilis NIO stotelėje kuri keičia EV baterijas
https://www.nio.com/videos/nio-power-swap-station/495319163

Baterijos keitimo stotelėje iš viso telpa 14 elementų: 13 baterijų paketų bei 1 išsikrovusi ar seno leidimo baterija. Be to, yra atskira sekcija, skirta automobiliui pastatyti.

Šiuo metu Kinijoje veikia per 170 „Power Swap 2.0“ stotelių. Planuojama, kad iki šių metų pabaigos „NIO“ baterijų keitimo tinklas Kinijoje sieks 500 vienetų.

Patobulinta naujoji baterijų keitimo stotelė aptarnaus skirtingos galios paketus: 70 kWh, 84 kWh, 100 kWh ir būsimus 150 kWh elementus.

„NIO“ kompanijos mokslininkai nenustoja stebinti. Iki 2022 metų pabaigos šis autogamintojas ketina išleisti neįtikėtinos galios – net 150 kWh – baterijų paketus. Naujųjų elementų energijos tankis bus perpus didesnis nei 100 kWh baterijų.

Žadama, kad būsimų baterijų veikimo trukmė ilgės, o įkrovimo našumas augs.

„NIO“ organizacija leidžia atnaujinti baterijas senesniems EV modeliams. Todėl su 150 kWh baterija 2018 metų modelis „NIO“ ES8 galės nuvažiuoti įspūdingą atstumą – 730 km.

Modernesni „NIO“ elektromobiliai su naująja baterija žymiai padidins apsukas: ES8 įveiks 850 km, o ES6 ir EC6 – apie 900 km. Tai prilygsta tiesiam atstumui nuo Lietuvos iki Vokietijos.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *