Automobilių rinkos milžinė plečia elektromobilių asortimentą. Dar šių metų vasarį šviesą išvydo „E-Tron GT“ – patogesnė ir bene spartesnė PORSCHE „Taycan“ versija. Galima tikėtis elektra varomų AUDI „R8“, naujos kartos „A4“, „A6“ modelių, praneša automobilių naujienų portalas Wheels.ca.
AUDI dosniai investuoja į ateities elektromobilių vystymą. Visgi kompanijos generalinis direktorius Markus‘as Duesmann‘as pripažįsta, kad TESLA turi pranašumą dėl viena įkrova nuvažiuojamo atstumo – AUDI yra, kur stiebtis. Tačiau M. Duesmann‘as pranašauja, kad elektromobiliai ateityje apskritai siūlys mažesnį viena įkrova įveikiamą atstumą.
„Didžiulės baterijos tūkstančiams kilometrų. Nesu tikras, kad ši tendencija tęsis“, – portalui Roadshow sakė AUDI vadovas. M. Duesmann‘o teigimu, įkrovimo infrastruktūra tankės, vairuotojai pripras naudotis įkrovimo stotelėmis, todėl galingų baterijų paklausa smuks.
Pasak AUDI vadovo, galingos baterijos daro elektromobilius pernelyg sunkius, brangius ir didelius. Didinant EV baterijos galią, lygiagrečiai didėja ir šios detalės matmenys, o tai atsiliepia elektra varomo transporto patrauklumui: kainai, dydžiui, masei. Kaip teigia AUDI direktorius, kai įkrovimo stotelių tinklas bus pakankamai išplėtotas, važiuoti ilgus atstumus viena įkrova nebebus prasmės.
Vykti į degalinę prisipilti kuro – įprastas ir gana greitas veiksmas. Tuo tarpu, vairuojant elektromobilį, papildyti energijos atsargas viešojoje įkrovimo stotelėje arba nuosavoje namų krovimo stotelėje, dar nėra natūralus procesas. „Bet kai prie to priprasime, manau, baterijų dydžiai vėl mažės“ , – pridūrė M. Duesmann‘as. Tuo pačiu tikimasi, kad ateityje pavyks sutrumpinti ir krovimo laiką.
Taip pat AUDI „galva“ žada, kad būsimuosius elektromobilius kurs specialiai šiam tikslui, t. y. vidaus degimo varikliais varomų modelių nekonvertuos į EV.
Straipsnis parašytas remiantis motor1.com informacija.